Reklamace
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Každý kousek lyžařského vybavení a oblečení vybíráme s maximální péčí, přesto se může stát, že se objeví nějaká nedokonalost. V takové situaci vám chceme celý proces reklamace co nejvíce usnadnit – abyste se mohli brzy vrátit k bezstarostným chvílím na svahu.
Jak postupovat při reklamaci
-
Vyplňte reklamační formulář - ke stažení ZDE.
-
Připravte zboží k odeslání
-
Zboží pečlivě zabalte. Produkt prosíme zaslat čistý/vypraný, dle možností a charakteru poškození.
-
Přiložte vyplněný formulář a doklad o koupi.
-
-
Balíček zašlete nebo doneste na naši adresu:
SKICENTRUM EDEN
Vladivostocká 4
100 00 Praha 10
Tel.: +420 601 576 783
E-mail: obchod@skicentrumeden.cz
(V případě osobního předání na prodejně je možné vyplnit reklamační formulář přímo na místě)
Vyřízení reklamace
Standardní lhůta pro vyřízení je 30 dnů od doručení zboží. O průběhu a výsledku vás budeme informovat.
Důležité informace
-
Reklamovat lze pouze zboží zakoupené ve SKICENTRU EDEN (Vladivostocká 4, 100 00 Praha 10) nebo na e-shopu www.skicentrumeden.cz.
-
Produkt musí být v platné dvouleté záruční lhůtě od data zakoupení.
- K reklamaci je nutné doložit doklad o koupi či jeho číslo. Pokud doklad nemůžete dohledat, kontaktujte nás - pokusíme se doklad dohledat.
- Reklamace se vztahuje na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení.
Více informací naleznete v sekci "Obchodní podmínky". V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.