Otevírací doba OUTLETU a pro vyzvednutí e-shopových objednávek: Po–Pá 11:00–18:00

Reklamace

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Každý kousek lyžařského vybavení a oblečení vybíráme s maximální péčí, přesto se může stát, že se objeví nějaká nedokonalost. V takové situaci vám chceme celý proces reklamace co nejvíce usnadnit – abyste se mohli brzy vrátit k bezstarostným chvílím na svahu.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Vyplňte reklamační formulář - ke stažení ZDE.

  2. Připravte zboží k odeslání

    • Zboží pečlivě zabalte. Produkt prosíme zaslat čistý/vypranýdle možností a charakteru poškození.

    • Přiložte vyplněný formulář a doklad o koupi.

  3. Balíček zašlete nebo doneste na naši adresu: 

    SKICENTRUM EDEN
    Vladivostocká 4
    100 00 Praha 10
    Tel.: +420 601 576 783
    E-mail: obchod@skicentrumeden.cz

 (V případě osobního předání na prodejně je možné vyplnit reklamační formulář přímo na místě)

Vyřízení reklamace

Standardní lhůta pro vyřízení je 30 dnů od doručení zboží. O průběhu a výsledku vás budeme informovat.

Důležité informace

  • Reklamovat lze pouze zboží zakoupené ve SKICENTRU EDEN (Vladivostocká 4, 100 00 Praha 10) nebo na e-shopu www.skicentrumeden.cz.

  • Produkt musí být v platné dvouleté záruční lhůtě od data zakoupení.

  • K reklamaci je nutné doložit doklad o koupi či jeho číslo. Pokud doklad nemůžete dohledat, kontaktujte nás - pokusíme se doklad dohledat.
  • Reklamace se vztahuje na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení.

 Více informací naleznete v sekci "Obchodní podmínky". V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.